Toimipaikka tai vastaanotto
Sijoita Revuun tarjoamat QR/NFC-kortit, -tarrat, -lasinaluset ja akryyliständit strategisesti pöydille, tiskeille, laskukansioon, henkilökunnalle, uloskäynnin lähettyville ja muihin paikkoihin, joissa asiakkaasi oleskelevat. Voit aktiivisesti pyytää asiakkaita jättämään arvostelun, tai passiivisesti antaa asiakkaiden omasta aloitteesta skannata koodin. QR-tarrat takeaway-pakkauksissa on ravintoloille ja kahviloille oiva tapa kerätä lisää arvosteluja.
Verkkokauppa tai -palvelu
Integroi verkkokauppa tai asiakashallinta suoraan Revuun hallintapaneeliin, ja automatisoi arvostelupyyntöjen lähetys sähköpostitse, tekstiviestitse tai WhatsAppin kautta. Voit myös lähettää pyyntöjä käsin yksitellen, tai jopa 100 kpl kerrallaan tuomalla yhteystiedot CSV-tiedostona. Viestin pohja on aina muokattavissa oman mielen mukaan.
Asiakastapaamiset ja kenttätyö
Pidä mukana Revuun näppärää QR-koodilla ja NFC-tägillä varustettua korttia, joka on oman brändisi ilmeen mukainen. Pyydä projektin päätyttyä tai työn jälkeen tyytyväistä asiakasta jättämään sinulle arvostelu esittämällä Revuun kortti.
Kun asiakkaasi on skannannut QR/NFC-koodin, tai avannut sähköisesti saamansa linkin, päätyvät he kaikki samalle arvostelusivulle, joka on varustettu yrityksesi logolla ja tervehdyksellä. Sivulla asiakasta pyydetään valitsemaan arvio asteikolla 1-5 tähteä.
Jos asiakas valitsee 4-5 tähteä, ohjataan asiakas valitsemaan yksi yrityksen lisäämistä arvostelupalveluista (Google, Trustpilot, Facebook jne..), tai jättämään videosuosittelu.
Jos asiakas valitsee 1-3 tähteä, ohjataan asiakas ensisijaisesti jättämään yritykselle yksityinen rakentava palaute, johon yrityksen on helppo vastata ja reagoida ilmoitusten avulla. Negatiivisten arvostelujen ehkäisy on valinnainen ominaisuus, eli sen voi myös kytkeä pois päältä.
Asiakkaiden jättämät arvostelut päätyvät ensin varsinaiselle arvostelualustalle, kuten Google ja Trustpilot, josta Revuu automaattisesti tuo ne tietyin aikavälein keskitetylle hallintapaneelille. Enää sinun ei tarvitse käydä jokaista arvostelualustaa erikseen läpi, vaan näet kaikki eri alustojen arvostelut samalta näkymältä.
Hallintapaneelista on helppo vastata arvosteluihin ja yksityisiin palautteisiin. Halutessasi voit aktivoida sähköposti-ilmoitukset uusista arvosteluista.
Seuraa hallintapaneelista näppärästi arvostelujen kertymistä, ja käytä dataa hyödyksi yrityksen strategiassa. Revuulta on myös mahdollista saada dataa eri QR/NFC-tuotteiden käyttöjakaumasta, jonka avulla tuotteiden sijoittelua voidaan parantaa entisestään.
Hallintapaneelista löytyy myös muissa kohdissa mainitut ominaisuudet, kuten Widgetit, Automaatiot, Arvostelupyynnöt ja Somepostaukset
Widgetit ovat oiva tapa esitellä saamiasi arvosteluja suoraan nettisivuillasi. Widgettiin yhdistyy kaikilta eri alustoilta saamasi arvostelut, muuta voit aina rajata pois haluamasi arvostelut widgettien valikoimasta. Valitse useista tyylivaihtoehdoista sinun nettisivuille sopiva widget, ja upota se muutamalla klikkauksella. Ei koodausta - asennus onnistuu yleensä parissa minuutissa lähes kaikille sivuille. Revuu on käyttöönotossa aina tukena!
Luo arvosteluista tyylikkäitä somepostauksia näppärästi muutamalla klikkauksella. Postauksen voit ladata kuvatiedostona, ja jakaa somealustoilla.
Revuu tarjoaa mahdollisuuden yhdistää markkinointialustojen pikselit QR-koodien ja NFC-tägien linkkeihin, jolloin voit kohdentaa mainontaa niitä käyttäneille.
Arvostelut nostavat näkyvyyttä Googlen ja muiden hakukoneiden tuloksissa. Lisäbuustia tuo tärkeiden avainsanojen käyttäminen, kun vastaat arvosteluihin.
Verkkosivuilla esillä olevat arvostelut voivat nostaa konversiota jopa 300%!
Lisääntynyt määrä positiivisia arvosteluja käynnistää monesti hyvälaatuisen oravanpyörän, jossa kaikki höydyt auttavat myös toisiaan:
Lisää positiivisia ja vähemmän negatiivisia arvosteluja
Parempi maine, näkyvyys ja asiakasluottamus
Lisää myyntiä ja asiakkaita joilta voi pyytää arvosteluja
Lisää arvosteluja ja näin se pyörä pyörii..