Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..

Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..

Miksi juuri arvostelut?

Arvostelut ovat nousseet tärkeimmäksi tekijäksi asiakkaiden ostopäätöksissä - yli 90% kuluttajista lukee niitä ennen päätöstä.

Oli kyse sitten verkkokauppaostoksesta tai uuden ravintolan kokeilemisesta, tämä sivu esittelee tutkimustuloksia, jotka osoittavat, miksi arvostelujen hallinta Revuun avulla on yrityksesi menestyksen kannalta ratkaisevan tärkeää.

Paranna näkyvyyttä

Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.

Paranna näkyvyyttä

Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.

Paranna näkyvyyttä

Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.

Paranna näkyvyyttä

Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.

Lisää luottamusta

95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.

Lisää luottamusta

95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.

Lisää luottamusta

95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.

Lisää luottamusta

95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.

Kasvata myyntiä

Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.

Kasvata myyntiä

Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.

Kasvata myyntiä

Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.

Kasvata myyntiä

Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.

Arvostelut 6kk:40
vs. ilman Revuuta:40
Arvostelut 12kk:40
vs. ilman Revuuta:40
Arvosana 6kk:3.8
Google-näkyvyyden parannus:8-12 sijaa ylöspäin
12kk kasvu:0%

Arvio perustuu asiakkaidemme keskimääräisiin tuloksiin. Tulokset voivat vaihdella toimialan ja muiden tekijöiden mukaan.

3,4 ⭐️

on luottamuksen kynnysarvo

Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.

3,4 ⭐️

on luottamuksen kynnysarvo

Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.

3,4 ⭐️

on luottamuksen kynnysarvo

Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.

3,4 ⭐️

on luottamuksen kynnysarvo

Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.

Yli 80%

vaatii tuoreita arvosteluja

Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.

Yli 80%

vaatii tuoreita arvosteluja

Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.

Yli 80%

vaatii tuoreita arvosteluja

Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.

Yli 80%

vaatii tuoreita arvosteluja

Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.

50%

näkee vaivaa

Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.

50%

näkee vaivaa

Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.

50%

näkee vaivaa

Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.

50%

näkee vaivaa

Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.

Yli 50%

muuttaa mielensä

Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!

Yli 50%

muuttaa mielensä

Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!

Yli 50%

muuttaa mielensä

Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!

Yli 50%

muuttaa mielensä

Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!

75%

pysyy ensimmäisellä sivulla

Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.

75%

pysyy ensimmäisellä sivulla

Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.

75%

pysyy ensimmäisellä sivulla

Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.

75%

pysyy ensimmäisellä sivulla

Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.

5 ensimmäistä

vievät huomion

Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella

5 ensimmäistä

vievät huomion

Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella

5 ensimmäistä

vievät huomion

Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella

5 ensimmäistä

vievät huomion

Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella

270%

korkeampi konversio

Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).

270%

korkeampi konversio

Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).

270%

korkeampi konversio

Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).

270%

korkeampi konversio

Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).

Rohkea

palkitaan

Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.

Rohkea

palkitaan

Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.

Rohkea

palkitaan

Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.

Rohkea

palkitaan

Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.

Sijainnilla on merkitystä

Sijainnilla on merkitystä

Sijainnilla on merkitystä

Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.

Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.

Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.

Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.

Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.

Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.

Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.

Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.

Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.

Googlen klikkausprosentti sijoituksen mukaan
Googlen klikkausprosentti sijoituksen mukaan
Googlen klikkausprosentti sijoituksen mukaan
Googlen klikkausprosentti sijoituksen mukaan
Yhden negatiivisen arvostelun kojaamiseen tarvitaan 12 positiivista arvostelua
Yhden negatiivisen arvostelun kojaamiseen tarvitaan 12 positiivista arvostelua
Yhden negatiivisen arvostelun kojaamiseen tarvitaan 12 positiivista arvostelua
Yhden negatiivisen arvostelun kojaamiseen tarvitaan 12 positiivista arvostelua

Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta

Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta

Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta

Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.

Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!

Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.

Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!

Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.

Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!

Jo pykälän nousu on huomattava

Jo pykälän nousu on huomattava

Jo pykälän nousu on huomattava

Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!

Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!

Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!

Yhden pykälän nousun vaikutus klikkausprosenttiin Googlen hakutuloksissa
Yhden pykälän nousun vaikutus klikkausprosenttiin Googlen hakutuloksissa
Yhden pykälän nousun vaikutus klikkausprosenttiin Googlen hakutuloksissa
Yhden pykälän nousun vaikutus klikkausprosenttiin Googlen hakutuloksissa
Nouse Googlen ensimmäiselle sijalle Revuun avulla
Nouse Googlen ensimmäiselle sijalle Revuun avulla
Nouse Googlen ensimmäiselle sijalle Revuun avulla
Nouse Googlen ensimmäiselle sijalle Revuun avulla

Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista

Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista

Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista

Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).

Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).

Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).

Tiesitkö, että kuluttajista..

90%

lukee arvostelut ennen ostopäätöstä

82%

kokeilee uutta arvostelujen perusteella

20%

valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia

75%

ei etsi Googlen etusivua pidemmälle

90%

lukee arvostelut ennen ostopäätöstä

82%

kokeilee uutta arvostelujen perusteella

20%

valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia

75%

ei etsi Googlen etusivua pidemmälle

90%

lukee arvostelut ennen ostopäätöstä

82%

kokeilee uutta arvostelujen perusteella

20%

valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia

75%

ei etsi Googlen etusivua pidemmälle

90%

lukee arvostelut ennen ostopäätöstä

82%

kokeilee uutta arvostelujen perusteella

20%

valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia

75%

ei etsi Googlen etusivua pidemmälle

Aloita kasvu Revuun avulla

Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.

Aloita kasvu Revuun avulla

Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.

Aloita kasvu Revuun avulla

Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.

Aloita kasvu Revuun avulla

Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.

Revuu tarjoaa avaimet arvostelulähtöiseen kasvuun niin pienille kuin suuremmille yrityksille.

Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved

Revuu tarjoaa avaimet arvostelulähtöiseen kasvuun niin pienille kuin suuremmille yrityksille.

Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved

Revuu tarjoaa avaimet arvostelulähtöiseen kasvuun niin pienille kuin suuremmille yrityksille.

Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved

Revuu tarjoaa avaimet arvostelulähtöiseen kasvuun niin pienille kuin suuremmille yrityksille.

Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved