Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..
Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..
Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..
Koska nettimaine ja näkyvyys ovat liian tärkeitä jättää sattuman varaan..
Miksi juuri arvostelut?
Arvostelut ovat nousseet tärkeimmäksi tekijäksi asiakkaiden ostopäätöksissä - yli 90% kuluttajista lukee niitä ennen päätöstä.
Oli kyse sitten verkkokauppaostoksesta tai uuden ravintolan kokeilemisesta, tämä sivu esittelee tutkimustuloksia, jotka osoittavat, miksi arvostelujen hallinta Revuun avulla on yrityksesi menestyksen kannalta ratkaisevan tärkeää.
Paranna näkyvyyttä
Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.
Paranna näkyvyyttä
Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.
Paranna näkyvyyttä
Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.
Paranna näkyvyyttä
Yritykset, joilla on enemmän arvosteluja, näkyvät paremmin hakutuloksissa. Säännölliset positiiviset arvostelut ovat nopein tapa nousta hakutulosten kärkeen.
Lisää luottamusta
95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.
Lisää luottamusta
95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.
Lisää luottamusta
95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.
Lisää luottamusta
95 % kuluttajista lukee arvosteluja ennen päätöstä. Yritys vailla arvosteluja on joidenkin mielestä tänä päivänä jopa epäilyttävä.
Kasvata myyntiä
Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.
Kasvata myyntiä
Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.
Kasvata myyntiä
Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.
Kasvata myyntiä
Yritykset, joiden luottamusindeksi on korkea, tekevät jopa 31 % enemmän myyntiä.
Arvio perustuu asiakkaidemme keskimääräisiin tuloksiin. Tulokset voivat vaihdella toimialan ja muiden tekijöiden mukaan.
3,4 ⭐️
Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.
3,4 ⭐️
Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.
3,4 ⭐️
Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.
3,4 ⭐️
Sen alle sijoittuvia yrityksiä kuluttajat eivät edes harkitsisi. Suurin osa valitsee 4,2-4,5 tähden yrityksen. Täysi viiden tähden arvosana nähdään monesti jopa epäluotettavana.
Yli 80%
Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.
Yli 80%
Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.
Yli 80%
Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.
Yli 80%
Yli 80% kuluttajista ottavat arvostelut huomioon ainostaan, jos ne ovat tuoreita tai relevantteja. Vanhoja tai epärelevantteja arvosteluja ei koeta tärkeiksi päätöksenteossa.
50%
Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.
50%
Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.
50%
Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.
50%
Noin 50% kuluttajista kertovat mielellään matkustavansa kauemmas tai maksavansa enemmän tukeakseen paremmat arvostelut saanutta yritystä.
Yli 50%
Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!
Yli 50%
Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!
Yli 50%
Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!
Yli 50%
Yli 50% kuluttajista kertoo, että yrityksen vastaukset arvosteluihin ovat muuttaneet heidän näkemyksiään yrityksestä. Vastauksen sisältö avainsanoineen vaikuttaa myös hakukoneoptimointiin!
75%
Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.
75%
Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.
75%
Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.
75%
Huimat 75% kuluttajista eivät selaa Googlen ensimmäistä sivua pidemmälle. Ensimmäisen sivun sijoitus hakukoneissa on verkkomaineelle ja menestykselle elintärkeä.
5 ensimmäistä
Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella
5 ensimmäistä
Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella
5 ensimmäistä
Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella
5 ensimmäistä
Ensimmäiset viisi arvostelua vaikuttavat eniten myyntiin. Revuun widgettien avulla saat valitsemasi arvostelut kaikkien nähtäville omille nettisivuillesi parilla klikkauksella
270%
Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).
270%
Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).
270%
Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).
270%
Arvosteluja sivuillaan näyttävät yritykset saavuttavat keskimäärin jopa 270 % korkeamman konversion. Kasvu kalliimmilla tuotteilla ja palveluilla on huomattavasti korkeampi (380%) kuin halvemmilla (190%).
Rohkea
Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.
Rohkea
Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.
Rohkea
Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.
Rohkea
Keskimäärin yli puolet asiakkaista antaa mielellään arvostelun pyydettäessä. Revuu automatisoi arvostelupyynnöt integraatioilla. Voit myös tuoda oman listan ja lähettää pyynnöt helposti, tai pyytää arvosteluja toimipaikoilla QR-koodeilla ja NFC-tägeillä.
Sijainnilla on merkitystä
Sijainnilla on merkitystä
Sijainnilla on merkitystä
Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.
Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.
Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.
Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.
Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.
Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.
Googlen hakutulosten ykköspaikan klikkausprosentti on huimat 10x kymmenenteen sijaan verrattuna.
Säännölliset arvostelut ja niihin vastaaminen ovat tehokkain tapa nostaa sijaintia hakutuloksissa. Avainsanojen käyttäminen vastauksissa tuo samalla lisäbuustia hakukoneoptimointiin.
Revuun avulla voit vastata Googlen ja Facebookin arvosteluihin suoraan hallintapaneelistamme. Säästä aikaa generoimalla vastaukset sisäänrakennetun AI:n avulla.
Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta
Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta
Suojaudu negatiivisilta arvosteluilta
Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.
Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!
Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.
Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!
Yhden negatiivisen arvostelun aiheuttaman mainehaitan korjaamiseen tarvitaan keskimäärin 12 positiivista arvostelua. Lisäksi jo yksi nähty negatiivinen arvostelu saa 20% asiakkaista heti valitsemaan kilpailijan.
Revuun innovatiivinen järjestelmä suojaa yritystäsi negatiivisilta arvosteluilta, ja pyytää niissä tapauksissa ensisijaisesti yksityisen rakentavan palautteen!
Jo pykälän nousu on huomattava
Jo pykälän nousu on huomattava
Jo pykälän nousu on huomattava
Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!
Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!
Nousu yhdeksänneltä sijalta kahdeksanneksi tuo jo 23.6% lisää klikkauksia. Toiselta sijalta kärkipaikalle taas on ihan omaa tasoaan, huimat 74.5% lisää klikkauksia!




Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista
Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista
Kuukauden kokeilujakso ilman sitoutumista
Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).
Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).
Tarjoamme ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi valitsemallesi paketille. Voit perua tilauksen koska tahansa kokeilujakson aikana (ja pitää kaikki kokeilujakson aikana saamasi arvostelut).
Tiesitkö, että kuluttajista..
lukee arvostelut ennen ostopäätöstä
kokeilee uutta arvostelujen perusteella
valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia
ei etsi Googlen etusivua pidemmälle
lukee arvostelut ennen ostopäätöstä
kokeilee uutta arvostelujen perusteella
valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia
ei etsi Googlen etusivua pidemmälle
lukee arvostelut ennen ostopäätöstä
kokeilee uutta arvostelujen perusteella
valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia
ei etsi Googlen etusivua pidemmälle
lukee arvostelut ennen ostopäätöstä
kokeilee uutta arvostelujen perusteella
valitsee kilpailijan jo yhden huonon arvostelun takia
ei etsi Googlen etusivua pidemmälle
Aloita kasvu Revuun avulla
Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.
Aloita kasvu Revuun avulla
Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.
Aloita kasvu Revuun avulla
Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.
Aloita kasvu Revuun avulla
Useimmat asiakkaamme näkevät selkeitä tuloksia jo viikon jälkeen! Aloita nyt riskitön kahden viikon kokeilujakso ilman sitoutumista.
Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved
Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved
Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved
Copyright © 2024 Revuu. All Rights Reserved